نتیجه

اپوزیسیون ری استارت، خبرنگاری در غزه و اورشلیم ندارد

 

قرار بود که جو بایدن، بیست میلیون دلار به ما بدهد تا خبرنگار مستقل، استخدام کنیم، #ما_نگرفتیم

 

✔️متاسفانه ما هنوز نمیدانیم در آنجا چه می گذرد  !

 

و

چون به رسانه های فارسی زبان خارج از کشور اعتماد نداریم و آنها را دروغگو و وابسته به نهاد های امنیتی کشورها می دانیم … و هر وقت آنها متحدأ و یک پارچه، خبری را پوشش می‌دهند یعنی آن خبر حتما دروغه و وارونه هست پس نمی توانیم به اخبار آنها اعتماد کنیم و هنوز نمی دانیم این ویدیوهای جنگ، ساختگی است ( #دیپ_فیکه ) و یا واقعا جنگی اتفاق افتاده است؟

 

خصوصا اینکه #رضا_پهلوی ، شاسکولی که پایتخت اورشلیم را به اسراییل تبریک نگفته بود و از ترامپ و یهودیان نفرت داشت و باباش طرفدار فلسطین بوده و رضا شاه که با کمک آقای هیتلر ، عامل #هلوکاست بوده اند  … چه جوری حالا یک شبه  واسه اسرائیلی‌ها عزاداری می کند؟!!!!

 

✔️ما هنوز نمی دانیم که #نتانیاهو از موضوع خبر داشته است و به دلایل و #منافع_حزبی ، سکوت کرده تا تظاهرات در اسراییل خاموش شود و احزاب مخالف را به زیر چتر خود بیاورد و یا واقعا خبر نداشته است

 

همین طور که نمی دانیم ، #جو_بایدن چرا در این شرایط  رفته #پیک_نیک ؟!!  ‌و سخنگوی کاخ سفید و کل دموکراتها ،  رسما گفته اند  ایران دخالتی در این جنگ نداشته ولی همه رسانه ها  میگن داشته ( #تناقض_اشکار )  !

 

✔️ #سخنگوی_حماس می‌گوید ما به اسرائیل حمله کردیم زیرا که …..

بعضی اسرائیلی ها می خواستند بدون اجازهٔ لیدر ری استارت ، به ایران حمله نظامی کنند و ایران را تجزیه کنند و با #رضا_پهلوی جلسه گذاشته بودند تا تهران را بمب باران کرده و میلیونها ایرانی را قتل عام نمایند !

 

با تمام این تناقضات …..ولی

اگر جنگی اتفاق افتاده ، از مرگ بیگناهان غمگینیم

 

چه کسانی به مردم خیانت می کنند ؟

چه کسانی به مردم خیانت می کنند ؟ 


لابی های حکومت ها 

جواب کوتاه بوده اما مفید 

لابی ها در فضای واقعی و مجازی با نظرسنجی های قلابی و تبلیغات مغزشتان را شستشو می دهند تا رای دهید با تاثیر از جوسازی هایی که می کنند و برخی فریب خورده ها و برخی خائنان و جاسوسان و ربات ها و با رای های قلابی و تحریف شده به سوی حکومت ها و سازمان ملل و مردم دیگر کشورها می روند و آمار را نشان می هند و... 

 آن چندنفر لابیست خود را نماینده ی ملت می دانند و جان مردم برای شان بی ارزش است مانند اربابان شان 

مردم برای ان ها نفر واحد شمارش شتر است ولاغیر 

بعد مردم را فریب می دهند و برای شان رای می دهند تا باقی بمانند 


شب بخیر ایران قسمت 50 

سایت صدای ری استارت 


بیندیش