دانش و دانشمند

دانش و دانشمند


دانشمندان و خاصمان 


روحانیون مذاهب مختلف به دانشمندان می گویند شیطان پرست و دانشمندان به روحانیون مذاهب مختلف می گویند شیطان پرست . 

این ها به آن ها می گویند منتظر دجال آخرالزمان هستند و آن ها به این ها . 

شاید این ها نتیجه ی دخالت های مستبدانه و گستاخانه و اعمال و فن بیان حق به روحانیون و دانشمندان باشد . 

می دانم که دانش دانشمندان آن ها را به حقیقت بیش تر نزدیک کرده و می کند تا نماز و روزه و احکام مذهبی روحانیون را که ادعا می کنند از سوی خدا آمده اند چه رسد به مومن یا مسلمان یا مسیحی یا یهودی یا بودایی یا هندو یا زرتشتی یا ... 

همیشه قدرت بیش تر در دست روحانیون مذاهب بوده که خود را رسول و نبی می پندارند و هزاران سال هیت که به مردم قبولانده اند که حقیقت آن هست که آن ها مدعی آنند . 

و دانشمندان بلند پایه و راستین رانده شده به غارها و زیرزمین ها و تاریک خانه ها و فراموش خانه ها ی تاریخ شان رفته اند چون همین روحانیون مذاهب مختلف آن ها را به ارتداد و خیانت و هرزگی و ... متهم کرده و با جعل همه جانبه به زندان ها و شکنجه خانه ها و لانه های تفتیش عقاید فرستاده اند و مردم را چنان قبولانده اند که این ها همان هایند که باید در مقابل شان بجنگیم و دشمن و شیطان این هایند . 

دانشمندانی که حقیقت را یافته اند و خواسته اند مردم را با حقیقت رو به رو کنند و درستی را به مردم نشان دهند بیش تر مورد خصومت روحانیون و همین مردم قرار گرفته اند و جالب این جاست که مردم خودشان آن ها را منفور و مردم دیگر آن ها را می ستایند و مردمی که دانشمندان دیگران را می ستایند ، دانشمندان خود را منفور می دانند.

از سویی دولت ها هم از دانشمندان خوش شان نمی آیند مگر این که با دولت ها همکاری کنند تبانی کنند و خود را در راه قدرت آن ها بفروشند که این هم راهی خواهد بود تا دانشمندان مورد نفرت یا تشویق مردم و روحانیون بتوانند کار کنند . 

ولی دیگران که خود و راستی را در برابر مصلحت و منفعت نمی فروشند مجبور به بودم در سیاه چاله ها هستند و در خلوت ماندن ولی برخی دیگر از مناسک و مذاهب دور می شوند و پس از سال ها متوجه می شوند که خود مذهبی ابداع کرده اند و مناسک و احکامی بوجود آورده اند و از نشان راستین خود دور شده اند و هر آینه چندی شان این را درمی یابند . 

دشمن دانش روحانیون مذاهب مختلف و دولت ها و دانشمند نماهایند . 


دانش 


دانش آن اندازه گونه ها و پیچیدگی ها و روش ها دارد که بی شمار هست چون از گوهر خداوند یکتا ، آفریدگار هستی سرچشمه می گیرد. 

دولت ها و مذاهب چون نمی توانند خود یا دانشمند نماها را وادار به قالب کردن اهداف و منافع شان در دانش کنند و دانش قالبی خود را ابداع کنن !!! با دانش دشمن می شوند و خصومت خود را بر سر دانشمندان راستین می ریزند . 


اداها 


شاید فکر کنید ربطی به این جستار ندارد ولی من این گونه نمی اندیشم . 

به دید من اداهایی که دیگران می خواهند از رنجش و خشم از بی دانشی و استبداد خصلتی را مورد نقد قرار دهند ، بسیار به آن شخصیت نزدیک هست و نیت و ذات آن شخص . 

برای نمونه برای در آوردن ادای خشک مقدس ها معترض یا منتقد چشم هایش را می بندد و سیخ می نشیند و لب هایش را غنچه می کند تا ادای شخص خشک مقدس را دربیاورد . 

این در بردارنده ی این هست که مذهبیون و خشک مقدس ها برای گفتن چیزی به خصوص که مستبدانه و منفعت خود طلبانه باشد چشم ها را می بندند مانند خروس تا کس دیگری را نبینند و سیخ می نشینند تا نشان دهند حق به جانب هستند و مطلقا حق با آن هاست و نقدی را نمی پذیرند و این که لب های شان را غنچه می کنند تا نشان دهند همینی که هست یا حرف ما حق است و دیگر هیچ و تمام و شما ساکت باش و کاری که می گوییم را عمل کن . 


می گویند ادای کسی را درنیاور ولی با دقت به این اداها  عمل و طبیعت نادرست خصلتی را در می یابیم و شاید زننده باشد و ترک شود ولی شاید هم ترک نشود و مورد بغض و انتقام و خصومت شخص مورد نظر شود . 


قدرت 


قدرت این واژه که گاه با پول مترادف می شود و گاه پول می آورد ، گاه با احترام و اعتبار مالی و غیرمالی مترادف می شود و گاه احترام و اعتبار مالی و غیرمالی را می آورد ، گاه با حمایت مردم مترادف می شود و گاه حمایت مردم را می آورد ؛ بیش تر همه ی این واژه ها به مردم بستگی دارد که با نادان و جاهل نگه داشتن آن ها توسط دولت ها و روحانیون مذاهب مختلف و با خار کردن دانشمندان در هر بخش از راه شان ، مردم را از دانش و درستی جدا می کنند تا در جبهه ی نادانی و جهالت روحانیون و دولت ها بمانند و آن ها را تنها نگذارند تا دشمن خود دانشمندان را از گود به در کنند و موجبات اذیت شان را تدارک می بینند . 

آن مردمی که خود راضی به عزل دانشمندان می شوند و بعد خود را به ناراحتی می زنند هم دستان سردارن جهالت هستند . 

دار و دسته ی جاهلان و جاهل کنندگان خود شیطان روزگارند و دانشمندان را به اتهام شیطان پرستی مجازات می کنند . 

دار و دسته ی جاهلان فرصت طلب اجازه از شیاطین واقعی دارند تا به هر نحوی دانشمندان را آزار دهند و آن ها را خار کنند . 

خاطره ای موجب رنجش دست کم من می شود زمانی که استاد زبان انگلیسی ام که استاد دانشگاه و دانشمند نجیب و زیبارویی هستند و لباس های زیبا و معقول هم می پوشند می گفتند که گشت ارشاد جلوی ایشان را گرفته با وجود پدر و همسرشان !!! (یعنی از اونا باغیرت ترند) و کارت شناسایی که لباس مناسب نپوشیده اید ، از آن سوی زنی با لباس چسبیده و بدن نما می گذشت و در پاسخ اعتراض ایشان هست که آن ها با وقاحت می گویند آن مسئله اش فرق می کند . 

چه فرقی می کند مگر این که می خواهید دانشمندی را جلوی مردم تحقیر کنید برای جامه اش که معقول تر از هر کسی هست ولی احمقی را با بدترین و نامعقول ترین جامه اذیت نمی کنند ؟ 

پشتیبانی خانواده ی ایشان از فرهنگ بسیار و دانش و فهم آن خانواده هست . 

ولی... 

چند تن گرفتار این اعمال خلاف اخلاق و ناموس و انسانیت شما شده اند و زندگی شان نابود شده است ؟ 

سکوت مردم چه از رضایت و چه از نارضایتی و چه از ترس از روی رضایت تلقی می شود .

 ساکت باشی یا بخندی طرفدار حاکمان و روحانیون و دار و دسته شان به حساب می آیی . 


دانش یا جهل 


از این روی که خاصمان شرور و منفعت طلب و دارندگان قدرت  مخالف دانش راستین و دانشمندان حقیقی هستند دلیل نمی شود تا از دانش و آگاهی ترسید و گریزان شد و در جهل ماند و یا از ترس ساکت ماند . 

مانند این می شود که چون نیازمند دستشویی رفتن می شویم خوراک نخوریم و یا چون زمین می خوریم بنشینیم و از جای برنخیزیم و یا چون کفشی نو پا را می زند کفش نو نخریم . 


هک سیاه 

در این جا هک همان انحراف یا مسیر انحرافی یا رویه ی انحرافی هست که بیش تر از آن چون هک کردن نیاز به نفوذ کردن دارد ، آن ها در اندیشه ی تو نفوذ می کنن چون مهم است چون اندیشه انگیزه می آفریند و رفتار و کردار ؛ اگر اندیشه خراب شود نیت می شود و قیل و قال و اعمال انفعالی محتاج تایید . 

اگر اندیشه درست شود انگیزه می سازد و گفتار و رفتار و کردار نیک که نیازمند پیام درونی درست هست ، نه محتاج کسی یا چیزی . 


و سیاه چون مانند هک انواع دارد که خطرناک ترین شان سیاه هست و هک سیاه یعنی شستشوی مغزی . 

هک سیاه از دید من تنها دسیسه چینی ها و قوانین و احکام مذهبی و دینی و... نیستند ، آن ها هم هستند ولی این ها با مغالطه ها و خلسه ها و تبلیغات متفاوت تنها رویه کاری های این خاصمان شرور هستند و از دید من مذاهب و مکاتب که خودشان به نام شیطانی نام می برند هم برضد دانشمندان هستند . 

آن هکرهای سیاه و خطرناک کسانی هستند که به نام های مختلف دید مردم را به دانشمندان بد می کنند و آن ها را خون خوارهای بچه کشی معرفی می کنند که تنها راه نجات از دست دانشمندان نمایشی را مسیر خودشان ، مذهب خودشان ، منفعت خودشان معرفی می کنند . 

خودشان داعش هستند و خودشان طالبان و بوکوحرام و ایلوماتی و کلوب بوهیمن و کلوب های قربانی انسان و ... تا مردم جاهل شده و دانش گریز بترسند و به آن ها پناه بیاورند . 


دانش راستین و خداوند یکتا 


دانش راستین که بی تردید و بی شک به خداوند یکتا یی می رسد که دربردارنده ی همه ی دانش ها و زیبایی هاست و درست نشان داده و پابرجا شده ی دانشمندان راستین هست ، کسی که نیروی زایش از او سرچشمه می گیرد و انسان را از هیچ می پرورد و نویسنده ی دادگر و توانای جهان ها و هستی هایی که با دانش و آگاهی شناخته می شود ، نه با خرافه و یاوه و جهل و حقارت ها و حماقت های تعلیم داده ی منفعت طلبان .

راه رسیدن به خدا برابر با راه دانش راستین هست . 

دانش از خداست و در اندیشه درست هست . آنها از  اندیشیدن می ترسند . 

« آن ها از فکر تو می‌ترسند » و مردم از ترس آن ها خود را بی اندیشه می کنند مانند ربات مانند آلت دست شیاطین مدعی خدا و خدا می داند که سخن خدا را آن ها نمی دانند یا نمی گویند که دانشمندان هستند که سخن خدا را می دانند و می گویند . 


این ها باور من هستند . 


مهر خاوری

به جنگ های دوگانه ای که میان چین و انگلستان در 1839میلادی درگرفت ، جنگ های تریاک گفته می شود و داستان مهر خاوری داستان مهر شین یان و هسی آن هست که در واپسین روزهای جنگ در چین رخ می دهد .

 این داستان زاده ی اندیشه های نویسنده می باشد و اشخاص جنبه ی حقیقی ندارند .




رمان مهر خاوری 


رمان عاشقانه تاریخی

پرونده ی پی دی اف


true

other true

حقیقت

Mujahedeen Khalgh the asshole people who kill and crime then hid between other people to save them till others are kill and charge and hurt by Islamic Republic.
Mujahedeen Khalgh are not different from IR
Just #restart_opposition
#we_iranian_hate_islamicrepublicgovernment #we_iranian_hate_mujahedin


راز

معلومه که نمی خوایم این بیناموسای ترسو بیان، اینا همونایی هستن که آدم می کشتن و لای مردم قایم می شدن تا حکومت مردمو به کشتن بده