تحریف و توجیه

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

 

تحریف و توجیه بعل

 

بر پایه ی پژوهش های انجام شده بعل مانند مولوخ (مولوچ، مولخ، مُلُخ، مولوک ، مولک ، مولاک ) رب النوعی است خواهان خون بچه ها و حتا آتش مولوخ هم معروف هست .

و مردمی که برای رضایت و برکت عطا کردن این بت ها بچه های بی گناه و باهوش و زیبا ی خود را به پایش به آتش انداخته و قربانی می کرده اند و می کنند البته شیطان پرستان حاضر از بچه های دیگران مایه می گذارند  .

ولی این نوشته برای بازگویی بت ها و افکار و اعمال شیطانی و غیره نیست ، این درباره ی تحریف و دیگرگون نشان دادن این نمادها و بت ها توسط شیطان پرستان هست در رسانه ها به ویژه رسانه هایی که پرمخاطب تر هستند و بیننده ها ی بیش تری دارند و به طرق مختلف از فیلم و عکس و کارتون و ... .

پیش از این در خفا نمادهای افتخارشان را در همین رسانه ها و به همین طرق می فرستادند ولی اکنون دست کم توجه من جلب شده به معکوس نشان دادن و توجیه همین نمادهای افتخارشان هست .

چند هفته پیش بود که از همین شبکه ها فیلمی دیدم درباره ی بعل و مولوخ که توجه مرا جلب کرد چون با پژوهش و نوشته ها و ... بسیار دیگرگون بود . فیلم درباره ی اسنادی بود که نویسنده ای به دست آورده بود از قتل های خانوادگی که یکی از بچه های شان ناپدید می شد .

شوم (Sinster)

کارگردان : اسکات دریکسون

تهیه کننده : جیسون بلوم

نویسنده : اسکات دریکسون و رابرت کارگیل

تاریخ انتشار : 11

 مارس 2012 (SXSW)

5 اکتبر 2012(انگلستان)   

12 اکتبر 2012 (ایالات متحده)

و 21 اوت 2015 انتشار شوم 2 هست .

{نام و مختصری از شناسنامه ی فیلم را برای آسانی در یافتن در منبع که ویکی پدیا هست و منابع دیگر گذاشته ام . شاید برای کس دیگری هم جالب باشد . }

نماد و تعریف و اعمال آن بسیار همخوانی داشت  با بعل که نامش را با تغییراتی در تلفظ عوض کرده بودند . در پایان فیلم روشن می شود که بچه های مفقود شده قاتلین خانواده های خود بوده اند که بعل که در فیلم بوگول نام گذاری شده آن ها را می برد در همان فیلم و می خورد !!!

چه توجیحی !!!

 و چه  قصاص جالبی می کند این رب النوع عادل!! که همان شیطان هست !!!

این فیلم را هر از چندی نشان می دهند تا خوب جا بیافتد که این رب النوع عادل و مظلوم !!! برای چه بچه ها را می خواسته و می کشته و می خورده !! و چه بچه هایی را می برد ؟!

یعنی بچه های قاتل را ـ که خود مسخ کرده برای کشتن خانواده شان ـ به مجازات می رساند !!!

رب النوع عادل و مظلوم شان را در اندازه ی لولو بی آزار و مجازی نشان داده اند که برداشت عموم از این اعمال شیطانی توجیه شود .

و این فقط آغازی برای توجیه و استحمار دیگران هست که نخست با نشان دادن و پس از افشا شدن با توجیه و دروغ در عوام این را جا بندازند که نمادهای افتخارشان ترسناک نیستند ، دشمن بشر نیستند و سپس جلوه خواهند داد که ستودنی و باعث افتخار هم هستند و زمانی که عامه بی آگاهی جلب شیطان شد ؛ دامنه ی اسارت شان را سخت تر و بشر را بیش تر در منجلاب بکشانند .

از سال 2012 که آخرزمان را اعلام کردند و تاریخش را هم گفته بودند تا کنون شاهد موج جدیدی از بروز شیطان و مسلک آن هستیم . از پیش کمی بود ولی از آن زمان بیش تر و علنی تر حضور شیطان را حس می کنیم در رسانه ها و تشکیلات سرگرم کننده ی جهانی در سراسر جهان که بیش تر از هر زمان با افشاگری ها گویی قدرت تازه ای گرفته اند .

در آینده بیش تر و بیش تر شاهد چنین فیلم ها و حتا کارتون و بازی های رایانه ای و غیره می شویم که شیطان را علنا قهرمان معرفی می کند

ولی این ما هستیم که با آگاهی باید برداشت و راه درستی را برگزینیم تا از راه شیطان که براستی دشمن بشر هست دور و دور تر شویم .

امروزه با بد جلوه دادن خدا پرستان با اعمال وحشیانه ی گروهک ها و اشخاصی که کباده ی دین بر دوش می کشند و به نام خدا انسان می کشند و اعمال شوم انجام می دهند و در حقیقت طرفداران شیطان هستند قصد دارند که مردم را از راه خدا دور کرده و به راه شیطان بکشانند

 و تنها کسانی که با آگاهی و باور راستین به آفریننده ی یکتاست که در دام شوم نمی افتند .

به امید خدا



این مقاله مورد تایید آفتاب قرار نگرفت. چرا؟ نمی دانم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.