قوانین

انسان ها دوست دارند که برای هر چیز و هر کس قانون و تشریفات ایجاد کنند ، اونقدر قانون و تشریفات به وجود می آورند که خودشون قاطی می کنند . انسان ها دوست دارند این تشریفات و قوانین که به وجود آوردند رو مهم و حیاتی جلوه بدهند و دیگران را مجاب ، مجبور و بهشون تحمیل کنند که سالیان سال به ابن تشریفات و قوانین احترام بگذارند ، مقدس بدانند ، عمل کنند و بدون تغییر بهشون مباهات کنند و اگر کسی یا چیزی حتا خدایی برای نمونه مرد خدایی ، زن خدایی ، عشق خدایی به همین تشریفات و قوانین که انسان ها به وجود آوردند و دین و اعتقادات شده ، اعتراض کنند و یا بپرسند چرا ؟ چرا نباید دیگرگون شد ؟ واسه چی ؟

همین انسان ها که قوانین و تشریفات رو به وجود و تحمیل کردند و منفعت شون شده و اعتبار شون شده این قوانین و تشریفات انواع مختلف تهمت و توهین را با همکاری کسانی که به این قوانین و تشریفات عادت کرده اند و منفعت و دین شون شده به معترضان که از سوی خدا آمده اند می تازند و تهمت بی دینی و بی خدایی و توهین به مقدسات و... بهشان می زنند .

این جا ست که جهل و استحمار و استثمار و فساد مقدس می شود چون عادت شده و مقبول و مسبوق است و  خدایی و دانایی و پارسایی و اندیشه و خرد منفور و منحوس به حساب می آید و جاهلان و دلالان قهرمان الهی می شوند و دانایان و درستکاران مغضوب الله و الناس می شوند .

و تو می خواهی جاهلان و فاسدان و دلالان و مشرکان و نابخردان باشند و دانایان و پارسایان و درستکاران و خداباوران خدا دار نابود شوند ؟


ای بابا ! خود خدا قانون هاشون می شکنه حالا قوانین و مقررات و سنن و دین شما از خدا بالاتره ؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.