برای تو

برای تو

 

برای تو

من شکستم

کوه غرورمو

 

برای تو

دست شستم

من جونمو

 

برای تو

نشنیدم

من صدای غرورمو

 

برای تو

نشنیدم

من ندای عزتمو

 

برای تو

گنگ شدم

برای تو

منگ شدم

 

برای تو

شکستم

 

برای تو

کر شدم

برای تو

خر شدم

 

 

برای تو

برای تو

 

برای تو

سنگ شدم

برای تو

جنگ شدم

 

برای تو

صنم شدم

برای تو

یه باره

سم شدم

 

برای تو

مُردمو

 

برای تو

نیست شدم

 

 

برای تو

سنگمو

 

برای تو

بت شدم

برای تو

تب شدم

 

برای تو

تیر شدم

برای تو

تبر شدم

برای تو

پیر شدم

 

برای تو

شکستم

برای تو

دست شستم

 

برای تو

دوست شدم

برای تو

پوست شدم

 

برای تو

پوست شدم

پوست پوسیده ی تو

 

برای تو

دوست شدم

دوست شوریده ی تو

 

برای تو

صنم شدم

برای تو

یه باره

سم شدم

 

برای تو

بت شدم

برای تو

تب شدم

 

برای تو

تیر شدم

برای تو

پیر شدم .

14/4/1386

11:41

شب 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.